pátek 28. prosince 2018

Life quilt No.51

Neteři k červnové maturitě jsem slíbila ušít deku dle vlastních požadavků. To je pro mě velmi netypické, většinou nešiji podle zadání. V srpnu jsme vybrali látky a 24. prosince jsem předala hotové dílo. Deka se odstěhovala i s majitelkou do Kodaně.
Rozměr je tradiční 150 * 200 cm.
Látky nové zakoupené ve Svitavách.
Látka na zadní stanu zakoupená v Praze.
Vzor vlastní.
Velikost dílků 5*5 cm.
Výplň 100% PE.




I promised to make a quilt for hight school graduation in June.
We choosed fabrics in August.
My quilt was gifted on  Christmas.
All fabrics are new, cotton, batting is 100 % PE.
Size is 59  " * 79 ".
The size of block parts is 2" * 2 ".
Design is my own.

2 komentáře:

  1. Nádherná jemná kombinace barev. Vzor je úžasný, jsi skvělá návrhářka. Nejvíc se mi líbí ty trojúhelníky u lem, to by mě nenapadlo. Do nového roku přeji vše něj a hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná. Vůbec si neumím představit, že bych zkusila něco takového vymyslet. Šťastný nový rok. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.