neděle 9. prosince 2018

Good fortune mystery with Bonnie Hunter

Dlouho jsem přemýšlela, zda budu šít letošní mystery s Bonnie Hunter. Došívám pro neteř vánoční dárek, nedošila jsem loňské mystery a vůbec jsem skoro 1/2 roku nešila vůbec. Nakonec jsem neodolala a ze tří dílů jsem ušila dva.



I decided to join Good fortune mystery after two round of  it.
I´m bussy to finish a quilt for my niece. I stil did not finished last year mystery and I have been not  sewing for last half of year.






Barvy jsem zvolila odlišně od Bonnie. Ona používá základní barvy žloutou, zelenou, červenou a oranžovou. Já jsem si vybrala tentokrát neutrální kombinaci žlutou, šedou, černou a oranžovou. V prvním díle se šily four patch o velikosti dva palce. Já jsem tyto miniatury vynechala, ještě se rozmyslím, zda je vůbec budu používat.  Co se týče velikosti: neměřím v inches, ale v centimetrech. Základ: 1 palec = 2,5 cm; 2 palce = 5 cm...

I choosed different colours: black, gray, orange, yellow.
I did not sew first clue, this block seem too small for now.

 Bonusové trojúhelníky se povalovaly na stole bez ladu a skladu, tak jsem jich sešila do bloku na chňapku (?).

These bonus triangles are going to became a potholder (?).

Look at the others mystery participant.

2 komentáře:

  1. To jsem zvědavá, jak bude tvoje barevná kombinace vypadat. A neměly se ty hst schovat a použít v mystery?

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.