neděle 30. prosince 2018

Life quilt No.48 - Braided quilt

Letos poslední dokončenou dekou je Braided quilt, Spletená nebo snad Popletená deka?
Začala jsem stříhat, řezat a šít již před 2 lety, ale chyběly mi červené látky. Dva 30 cm pruhy visely rok na nástěnce a prášilo se na ně. V polovině letošního roku jsem si vytiskla vizitku a deku očíslovala a pojmenovala. To už se nedá nedokončit! Prošito je ručně bílou perlovkou. Prošívání bylo asi časově nejnáročnější.
Vzor jsem si vypůjčila od Bonnie Hunter.
Na prvním obrázku je vidět, co dnes napadlo.

Rozměr 160 * 200 cm
Látky: co dům a krabice zbytků dali, všechno je 100% bavlna
Ručně prošito.







The last finished quilt of the year is Braided quilt. I started two years ago. I finished the top in the midlle of this year, printed the label, find a name. This UFO must be done! The qilt is hand quilted and it lasted until Christmas.
Bonnie Hunter published this pattern on her blog. 

Braided quilt.
Size is 63" * 79"
I used all fabric from my scrap bin.
Hand quilted.

2 komentáře:

  1. Nádhera, taky se na ni chystám


    OdpovědětVymazat
  2. Parádní. Já zrovna zpracovávám šedé a žluté "zbytky". Ale do ručního prošívání se nedám. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.