pátek 13. prosince 2019

Budete šít mystery s Bonnie Hunter? - Will you join the Bonie Hunter mystery?

Bonnie Hunter již zveřejnila třetí část svého letošního mystery a já dokončuji stále to předloňské On_Ringo_Lake z roku 2017. Dnes jsem dokončila prošívání na stroji a příští týden přišiji lemování.
Bonnie Hunter publics  3 parts of her mystery Frolic. I´did not finish the mystery On_Ringo_Lake from year 2017 yet. It is machine quilted now and I will bind it.



 Z loňského mystery jsem ušila pouze dva bloky.
 I manage to sew two block of mystery 2018.







Letos stále nemám správnou vánoční náladu, nepeču, neuklízím, pracuji.
Na letošní mystery Frolic jsem si nachystala červeno-černou paletu, ale stále nejsem rozhodnutá, jestli budu šít a jakou velikost dílků použiji. Bonnie začala s dílky 1", což odpovídá 2,5 cm. To mi příjde poměrně malé, takže asi začnu s dílkem 3 cm a celé dílo zvětším.


I choosed black - red colour pallet for Frolic 





Připojí se někdo?



3 komentáře:

  1. Já se hlásím, jen jsem "ve skluzu" a dnes jsem teprve začala s 1. částí. Barvu i velikost dodržím, líbí se mi. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ušité první a druhou část. Barvy se snažím dodržet dle Bonnie. Jen počet dílků mám zatím 1/4. O velikosti deky jsem se ještě nerozhodla.
    Zdravím. Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Congratulations on having Ringo Lake nearly finished. Your colours for Frolic will be dramatic and beautiful.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.