pátek 1. listopadu 2019

Moje trvalkové záhony - My perennial garden bed

Potřebovala jsem dostat na dvůr trochu barev, tak jsem vytrhala keře a zasadila trvalky a cibule.
Jak se můj záhon mění, můžete posoudit samy. Je to teprve první rok, trsy nejsou zatím moc velké.


I missed some colours in my garden yard. I gave away buches and plant perennial and bulbous plant. The garden bed changes all the year. This is a first year of it. Next year the perennial plant will be bigger.

březen, March



deben, April



Květen, May








 léto, summer





podzim, Autumn







2 komentáře:

  1. Nádhera, ty trsy rozchodníků jsou naopak už krásně rozrostlé. Jsou moje oblíbené - na záhon i do vázy.Dokonce jsem je teď koupila s panašovanými listy. Ovšem 10 cm velké rostlinky. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Your garden bed looks beautiful through the seasons!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.