neděle 13. prosince 2020

Grassy Creek Myster 2020

 Budete šít letos mystery Grassy Creek s Bonnie Hunter?

Will you join mystery Grassy Creek published by Bonnie Hunter? 



Na mystery se těším celý rok. Letos mám zakázku ušít něco oranžového a dostala jsem látky, z kterých se bude šít.

I look forward to join mystery whoole year.

I should sew an orange quilt and I resieved some fabrics for it. It is the same colour palette like in mystery. I only will change colours.


Kupodivu je to stejná barevná kombinace jako má Bonnie. Takže deku ušiji podle Bonnie, ale barvy jsem si přeházela, nejvíce bude oranžové.

Ušila jsem první kousky z části 1, 2 a 3. Nepoužívám palce, ale centimetry, takže 2" bude 5 cm, 3" bude 7,5 cm. Jen ten trojúhelník z 3. části mi dal zabrat. 

I made first units from part 1, 2 and 3.





2 komentáře:

  1. Začala jsem taky, menší velikost, tedy míň jednotek. Barvy neměním, zkusila jsem to na jaře s UNITY. Vybrala jsem si dobře, výsledek se mi líbí, ale musela jsem se moc soustředit a hlídat, abych to nepopletla a vzor vyšel, jak má. I když si kolikrát říkám, že to je divočina, co Bonnie vybere za barvy, tak potom se mi to líbí. Měj se. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, bude to super, jednu z těch látek mám taky. Poslední dobou se mi šití vůbec nedaří, spoustu nedošitých topů, tak asi letos opět vynechám. Nebo ne? Vše nejlepší do nového roku a hlavně hodně zdraví pro celou rodinu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.