pátek 5. ledna 2018

Life quilt No. 49 Star and Roses

Trochu mi vznikl zmatek v číslování dek. Číslo 48 je ve stádiu polotovaru, ale již mám vytištěnou a očíslovanou vizitku. 
Zatím poslední dokončená deka má číslo 49 s názvem Star and Roses. Hvězda a růže. 
Rozměr je 230 cm * 230 cm.
Výplň 100 % PE 
Prošito na rámu paní Annou Štipčákovou z Hluku.
Deka patří do kategorie "zbavit se všech zbytků". To se mi nepovedlo, takových dek musí být více, ale s každou další dekou mi zbytky neustále přibývají. POMOC!
Jak tato deka vznikala? Pomalu od léta jsem si šila růže a snažila se vyprázdnit krabici s odstřižky. Osmicípou hvězdu jsem si chtěla vyzkoušet, tak jsem ji ušila na Mikuláše. Pruhované látky na lemy jsem již měla doma vybrané a nachystané. Vybranou jsem měla i látku na okolí hvězdy. Chtěla jsem si udělat adventní pohodu a nic velkého nešít. Na Mikuláše přišel kamarád: Máš průšvih. Nemám dárek pro manželku. Bohužel mu všechny moje volné deky byly malé. Dokončit top nebylo těžké, všechno bylo nachystané a vymyšlené. Jen jsem trnula, kdo mi ji prošije. Naštěstí máme zde blízko šikovnou švadlenu, která měla čas a prošitou deku mi předala týden před Vánoci. Dva večery na olemování a vizitku a ve čtvrtek si kamarád odvážel hotovou deku. Přátelé, příště nic podobného dělat nebudu. 












I have a mess in counting my quilts. The number 48 is not finished yet, but I have  printed and numbered a label.
My last finished quilt is No. 49 Star and Roses.
Size is 90 " * 90 "
Batting: 100 % PE.
Machine quilted.
It is a quilt from "use most of scraps" category. I stil have my scrap bin half full (or half empty?)  HELP!  Scraps are stil comming with ever finished quilt!
I finished this quilt as a rapid Christmas present for my friend´s wife. Uf! Never again.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.