čtvrtek 16. dubna 2015

Praque Patchwork Meeting 2015

O víkendu se konala v Praze  výstava patchworku. Původně jsem nechtěla jet, ale přesvědčila mě účast Kaffe Fassetta a Brandoma Mably. Vstávala jsem ve čtyři, abych si nechala podepsat jednu z mých knížek.  Kaffe měl vystavených několik dek a v neděli podepisoval svoje knihy. Nával u něj  zrovna nebyl, tak mě máma i vyfotila. Dnes Vám ukážu pouze jednu fotku - moje nákupy.
Nejúžasnější věc, kterou mám je nové řezací kolečko - měla jsem si ho koupit už dříve, jak jsem jenom mohla s tím tupým krámem pracovat?
Jak hodnotím výstavu? Určitě se vyplatí jet v neděli. Bylo velmi málo návštěvníků - v krámcích bylo skoro prázdno a byla možnost povykládat si s prodejci a odpoledne i s autorkami v jejich expozicích. Mám dojem, že Češky upouští od béžové neutrální barevnosti a snaží se něco dělat s barvami, i když neutrální stále převažuje - naštěstí ne béžová. Docela mě překvapila soutěž Babičina zahrádka - čekala jsem více invence. Líbili se mi asi tři deky z této sekce. Vím, že je náročné takovou deku ušít a nikoho nekritizuji, ale pouhé kytičky ( a ještě  krát deset a neutrálně) - to je na výstavu do okresního města. Pozor, také bydlím v okresním městě!



I visited Praque Patchwork Meetind on Sunday. I was happy there were not crowded. It was enought time to speak with people and Kaffe Fassett personaly! I took one of my Kaffe book with me to signed it by autor. I bought few fabrics and the best thing: new rotary cuter wheel. I thing that some czech quilters are leaving beige neutral colours and try to use any colour - still neutral, but colours.   

1 komentář:

  1. Jitko, já jsem u Fassettových quiltů byla úplně nadšená. Moc se mi líbí i jeho látky, je to senza divočina. Ale tak výrazná barevná deka se nehodí do každého interiéru. Nicméně bych z jeho látek brala i šaty, sukně, cokoliv na oblečení. Jinak téma na příští rok jsou hvězdy, tak to budou určitě zajímavější nápady. Ahoj.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.