neděle 16. června 2013

První taška po dvaceti letech - My first bag after 20 years

Moje dcera neměla tašku na noty. Tak nyní již má. Rozměr je asi 35 * 45 cm, recyklovala jsem kování ze staré kabelky. Díky internetu a různým návodům jsem zvládla i podšívku. Látka je od Art Gallery Fabric, kolekce Bohemian Soul. Podmínkou ovšem bylo ušít tašku s hipízáckým znakem. Je tam, neviditelný, prošitý na přední straně. A nakonec fotka s modelkou, tátovi "kroksi" na nohou a hipízácké trička ze sekáče, z kterého jsme měly obě velikou radost. 




My daughter did not have any bag to carry notes exercise book. She has it now. Size is 14 * 18". I recycled ironwork from old bag. I thank to internet I manage to sew lining. Fabric is made by Art Gallery Fabric, Bohemian Soul. I had to embroidery a hippies  sign on it. It is invisible on front side. The last picture is with my model wear in hippies T-shirt from Salvation Army and dad´s "cross" .

2 komentáře:

  1. Tašta je krásná a taky se mi moc líbí, že tvoje dcera fandí stylu, který je mimo hlavní proud. Někdy mám z těch kšiltovek už osypky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná taška! Taky jsem z týhle látky jednu šila a sklidila úspěch.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.