středa 26. června 2013

Chňapky - Potholders

 Poslední dva dny tvořím chňapky ze zbytků. Nejtěžší je vždy vybrat dva podobné bloky, aby chňapky vypadaly, že k sobě patří. Ještě mi zbývá ušít jeden pár. Sama jsem si na sebe upletla bič, když jsem konstatovala, že všechna kvítka na zahradě jsou škaredá (po dešti opršelá, ostrožky odkvetlé)  a děti můžou dát učitelkám na zakončení školního roku chňapky.
Chleba jsem pekla sama. Překvapil mě, jak je jednoduchý a chutný.
Jsou tady učitelky? Jaký bizardní, nejmilejší, nejhorší (...) dárek jste dostali od svých žáků? 
A co maminky? Co obvykle nosí Vaše děti do školy za vysvědčení?










I make potholders last two days. It is quite hard to choose two similar block that could be  a couple. I will make one more couple. It is for my children teacher for the end of school year.




WIP Wednesday at Freshly Pieced

9 komentářů:

  1. Ahoj Jitko, chňapky jsou nádherné, takové jsem tedy nikdy nedostala. Většinou jen kytky, svíčky, hrnečky apod. Nejvíce šokující byl extra kýč - hodiny s delfínem od Vietnamců, tedy spíš socha delfína s malým ciferníkem. Pro p. učitelky mých dětí připravuju většinou nějakou kosmetiku, ale letos taky něco "píchám", snad to stihnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. These are the best sewing project aren't they?! Just a lovely job you did with them:)

    OdpovědětVymazat
  3. these are great. ANd I have learnt a new work - chňapka!

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, chňapky jsou moc pěkné. Je to dobrý nápad. Květiny zvadnou a vyhodí se, ale chňapinky od tebe bych zarámovala a použila jako dekoraci. Zdravím a těším se na Tvoje další dílka. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Your pot holders are darling. Nice work.

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm, že by za rok byla chňapka? Letos dostala paní učitelka podkafíčko, na zadní straně s věnováním od dcery. Mám ráda, když se na dárku nějakým způsobem podílí. Učitelky ze školky loni dostaly taštičky uvnitř s obrázkem a předtím obaly na kapesníky s obrázkem. Na malovaní a psaní používáme obyč fixy na textil.

    OdpovědětVymazat
  7. chňapky přímo výstavní:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.