pátek 12. dubna 2013

Zápis z výstavy - Notes from exhibit

V  sobotu jsem odjela s mámou do Prahy na Prague Patchwork meeting.  I po týdnu mám z výstavy smíšené pocity. Výstavní část byla opět ve znamení art quiltu a mám pocit, že jiný patchwork není v této společnosti vítán.  U prodejců byly k nápupům nychystány hromady látek, neodolala jsem a koupila si pár metrů, hlavně barevné puntíky. Zdá se mi, jako by část výrobců opustila výrazné barvy, k mání byla spousta neutrálních až tlumených vzorů.

Odkaz na pár fotek
Moje deka ny výstavě                My quilt on exhibit

I was in Praque on Praque Patchwork meeting with my mum.  I still have mixed feeling after one week. Exhibit was more art quilt than classic quilt, I thing other point of view is not welcome. There was many of different fabric by retailers, more fabric was in neutral colours. I bought few meters of dot fabrics






4 komentáře:

  1. I am sad that I didn't come, but maybe it was not so good. Perhaps next year!

    OdpovědětVymazat
  2. I notice a lot of times at quilt shows there are more art quilts shown than just regular bed quilts and a lot of time more machine work than hand work. It is disappointing sometimes.

    OdpovědětVymazat
  3. Prohlážela jsem si na Dámě galerie a mám z toho stejný pocit. Asi jde o vliv lobby výrobců šicích strojů nebo co. Je to vidět i na té mánii vyšíváků, které jsou všude vidět. Možná by to i chtělo dvě výstavy - moderní a tradiční, nevím. Rozpaky má i většina lidí ze soutěže Nine patch - určitě by bylo třeba 2 kategorie - jednu tradiční a jednu inovativní. Je moc fajn, žes svým krásným quiltem přispěla do té tradičnější části.

    OdpovědětVymazat
  4. That's too bad for you not to see more inspirational (to you) quilts. Your quilt is lovely and very striking. I'm sure it drew lots of attention all on it's own.:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.