středa 13. června 2012

Co mám na stole? - What is on my desk?

Tento týden dokončuji a pokračuji v několika věcech naráz. 
Ušila jsem si kousek látky a vyrábím prostírání. Nyní je  sežehleno s výstuhou uvnitř a čeká na prošití a zakončení.
I continue in several project this week.
First I made a fabric and sew mat. This mat is waiting now for quilting and finishing.


Na nástěnce visí několik kusů Kotě v koutě. Pokud jsem použila mylný název, tak mě prosím opravte. Zatím nevím, co s nimi.
There are some Puss in the corner blocks on my design board. If I use wrong name, please write me a correct name.


A nakonec jsem sešpendlila Medow quilt, který čeká na prošití. Použila jsem silnější vatelín 180g/m2, takže budu prošívat ručně.
And finally I have basted my Medow quilt.   I have used  a thick filling for that I will hand quilt it.


WIP Wednesday at Freshly Pieced


2 komentáře:

  1. oooh, I love the colors and fabrics in your baby blocks! the red and green are very nice.

    OdpovědětVymazat
  2. I have called those shoo fly blocks. I guess the meaning is "Shoo, fly!" or go away, fly!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.