pondělí 28. května 2012

Polštáře - Pillows

Po ušití vánoční deky pro Jarku mi zase zbylo několik odstřižků, ze kterých jsem ušila jeden blok. Ten mi visel na nástěnce rok a půl a konečně před týdnem jsem se rozhodla ušít polštářek. Rozměr je 35 x 35 cm.

Some scraps again left after finishing Jarka´s Christmas quilt. I have made a blog from these scraps. This block was hanging on my design board for 18 months. So I have made a pillow. Size is 14 x 14 inches..

Druhý polštář jsem šila podle obrázku, který mi Jarka poslala, opět to vypadá jinak, než originál, ale to by mě ani nebavilo něco do detailu kopírovat. Rozměr opět 35 x 35 cm.


I have made  second pillow according to picture from magazine from Jarka.  It looks different from the picture. But I don´t like to copy exactly all details.  Size is 14 x 14 inches.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.