středa 1. listopadu 2017

Mystery s Bonnie Hunter a Life quilt No. 45 Večerní párty

Vážení přátelé,
po dlouhé odmlce nastala chvíle, kdy se opět pustím do focení, upravování a psaní. (Šití jsem záměrně vynechala, protože se šitím jsem nikdy nepřestala).

Návod na první dílky bude připraven na jejím blogu 24.11.2017.
Kdo se letos pustí do šití?
Spoléhám na Věru P. a Ivu K. Někdo další?

Čeká mě výběr látek. Vybrat 4 barvy ze zásob  nebude velký problém. Problém nastává v množství. Pokud si vyberu nějaký odstín, nemám dost látek příbuzných a to znamená vyrazit na nákupy. Nerada nakupuji.
Moje pomůcka pri výběru vhodné kombinace:
Vezmu si jakoukoliv látku Kaffe Fasseta a použiji její barvy. Okamžitě mám přehled, jak bude deka působit. Kaffe nepoužívá bílý, neutrální  základ,  Bonnie zase neutrální základ použije téměř vždy.
Jaký klíč pro výběr barev na dece používáte vy?

Přidám jeden obrázek a to je poslední deka k loňským Vánocům pro moji nejmladší dceru. Dlouho jsme přemýšlely nad názvem a nakonec je to Večerní párty.


See Intro of Bonnie´s Hunter Mystery. It start 24.11.on her blog. Will you join?


I finished my daughter´s quilt 1/2 year ago and I have finaly foud a name for it: The Evening party quilt.



3 komentáře:

  1. Ahoj Jitko, jasně, že jdu do toho! Poslední deku sice ještě nemám prošitou, ale to mi nezabrání. Letošní barevná kombinace se mi hodí, budu čerpat ze zásob. Celý rok jsem se dívala po slevách - jakmile byla za dobrou cenu "neutrální", tak jsem kupovala. Jinak deka pro dceru je fakt nádherná, já slibuju Zuzce už rok deku s liškama, ale nevím, nevím. Těším se moc na tvoje barevné kombinace.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se taky hlásím, barvy se mi líbí, tak je dodržím, jen budu šít zase poloviční rozměr. A jak se znám tak polštářky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Také se chystám, i když jsem teď šití zanedbávala... barvy se pokusím dodržet - sice mám nasysleno, ale asi i tak budu něco dokupovat :) Ano, od té doby, co sleduju Bonnie, také neustále sháním neutrální látky ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.