středa 19. července 2017

Vánoce v červenci - Christmas in July

Vánoční deky jsem ve fázi topu předala dětem na loňské Vánoce.  Jejich dokončení byla priorita číslo 1. Konečně mám hotovo, i nafoceno, chybí už jen názvy a ceduličky. Všechny deky mají rozměr 140 * 200 cm. Látky si děti vybíraly sami na loňské dovolené v Dánsku. Nakoupily jsme vzorky - kompletní kolekce sepnutá k ramínku. Velikosti vzorků jsou různé. 
Podrobnosti k jednotlivým dekám zveřejním dodatečně. Nevím, jak ostatním autorům, mě zabere psaní spoustu času, který chci strávit jinak.
Deky mají čísla 44, 45, 46.





I gifted to my children quilt tops  as  Christmas presents. I was in hurry to finihs these tops soon. This days comes Christmas again. I have finished all quilts. Only labels still miss. Childern choosed fabrics last sommer holidays in Dannmark.
These are my Life qilts No. 44, 45 and 46.
Their size is 55 " * 79".
I will write about them next weeks.




2 komentáře:

  1. Vypadá to pěkně - líbí se mi ti pruhované lemy :) I mě zabere psaní spoustu času. Mám takový pocit, že některé (zřejmě hlavně anglicky mluvící) blogerky si texty namluví a potom převedou softwarem do psané verze... Asi to chce také trochu cviku, ale asi by to bylo rychlejší :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to hodně zajímavě. Přemýšlím, jestli jsou deky vánoční motivem nebo jen tím, že jsou předané na Vánoce. U té první tipuju na bloček s moderním Ježíškem, ještě jsem tuhle látku neviděla, tak se těším na odhalení. Z časových důvodů jsem takto rezignovala na aj u příspěvků, už ji dávám jen k link-upům. Hezké léto.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.