pondělí 1. května 2017

Life quilt No.42

Dnes vám ukážu deku, která byla vystavena na Praque patchwork meeting 2017 v Praze.
Vyrobila jsem ji dle vlastního návrhu na téma KŘIVKY.
Rozměr jsem zvolila klasicky 140*200 cm (vejde se do povlečení)
Šila jsem na stroji, prošitá je ručně  různými směry a různými barvami.
Výplň 100% PE.
Na zadní straně a částečně i na přední jsem použila šedé puntíky.
Ještě jsem neřekla název: DÍVČÍ COPY











I can show you my quilt named  GIRLS HAIR IN PLAITS whitch was at Praque Patchwork Meeting show last month.
The motif is CURVE.
It´s size is 55 " * 79 ".
It is machine piesed and hand quilted with various direction and various colours. 
Batting is 100 % PE.
I like gray polka dot at a back side and a top side, too.

2 komentáře:

  1. Moc se mi líbí :) není škoda ji schovávat do povlečení?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc zajímavá. Obdivuju každého, kdo křivky šije, pro mne to teda není.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.