sobota 16. července 2022

Life Quilt No. 57: Grassy Creek Mystery

Dovolte, abych Vám představila můj poslední výtvor, na kterém jsem (ne)pracovala poslední rok:

Grassy Creek

Mytery s Bonnie Hunter v prosinci 2020.

Dokončeno v červenci 2022.

Rozměr 198 * 198 cm.

Materiál 100 % bavlna, výplň 100 % PE.



May I introduce you to my last finished quilt:

Grassy Creek

Mytery with  Bonnie Hunter in December  2020.

Finished in July 2022..

Size is 78 " * 78 ".

100 % cotton, batting 100 % PE.



Vizitku jsem dokončila již vloni, proto je i loňské datum dokončení deky.
The label was printed a year ago.



Na zadní stranu jsem použila na žádost budoucí majitelky Minky v mátové zelené. Deka má sloužit k válení se u televize, proto Minky. Zelená má ladit s nábytkem.
 Prošívala jsem ručně předním stehem.

The back side is covered by MINKY - 100 % polyester.
I qulted it by hand.



Je to jedna z mála čtvercových dek, které jsem ušila, snad bude dělat radost.

2 komentáře:

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.