úterý 11. srpna 2020

Life Quilt No. 54: Alpine Crossroads

                                                                 Hlásím dokončeno.

Rozměr je 150 * 205  cm.
100 % bavlna, výplň 100 % tenký polyester.
Prošito ručně bílou parlovkou.
Zadní strana látka AGF.


Název deky vychází z místa, kde jsem ji dokončila. Díky úrazu jsem 4 týdny nechodila a  na  Alpy jsem se dívala z balkonu při prošívání deky.
Deka patří do kategorie krabice zbytků. Základem každého z bloků je nine patch z pruhů a čtverečků šířky 5 cm.








Size is  59 " * 81 ".
100 % cotton, batting 100 % polyester.
Hand  quilted by white pearl string.
Backing fabric made by AGF.

I finished this quilt on our holidays in Ramsau, Alpen, Austria.
The name of quilt Alpine Crossroads comes from the place where I finished the quilt.

2 komentáře:

  1. Je krásná, z odstupu vypadá jako květinová louka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je nádherná, stále tvůj styl. Je vidět, že jednoduché bloky jsou vždy velice efektní v scrapové verzi. Chvilku jsem obrázek studovala, než jsem našla původní bloček - jestli se teda nepletu jsou nakoso - a to spojení pruhy se čtverečky to celé pozvedlo, tak trochu Bonnie, že? Jen to ruční prošívání, to musel být masakr, snad ti pod dekou nebylo moc teplo :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.