neděle 5. ledna 2020

Frolic Mystery

Po zveřejnění 7. části mystery Frolic od Bonnie Hunter jsem se nakonec rozhodla připojit se a ušít si svoji mysteriózní deku. Kombinace látek je červeno - černá. Velikost dílků jsem si přizpůsobila. Letos budou bloky větší.  1" bude 3,5 cm. Tím pádem většinu dílků budu stříhat z pruhů o šířce 8,5 cm, 7 cm čistá délka.
Rozhodla jsem se pro změnu velikosti z několika důvodů:
1) ekologický - prostříhám méně látky
2) ekonomický - budu šít méně bloků
3) strávím šitím méně času



I decided to join Bonnie Hunter´s mystery Frolic after publishing the 7 part. I choosed red - black color scheme.

3 komentáře:

  1. Barvy vypadají zajímavě, už se těším. Já letos nestíhám, chce dodělávat resty, tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, já jsem o desetiletku pozadu ;-) , právě jsem došila Carolina Christmas Mystery... těším se na další fotky a asi zase začnu nějakou obr bonnie deku.... e

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.