úterý 9. dubna 2019

Life quilt No. 52: Sailing throuh the Labyrinth of Mirrors - Proplouvání labyrintem zrcadel

Life quilt No. 52:  Sailing throuh the Labyrinth of Mirrors
Size: 64" * 79"
100 % cotton, batting 100 % PE
Machine pieced, hand qilted.
I count this quilt into "Box of scraps" category.
I unfortunately did not empty my box of scraps
Block size is 8" * 8".
I sewed block on papier. It was nice job. I managed sewed block into top, but it was not very easy with paper on blocks!
I´m happy now with finihed quilt which could be labeled.





Životní dílo číslo 52: Proplouvání labyrintem zrcadel
Rozměr: 162 * 200 cm
Materiál 100 % bavlna, výplň 100 % PE
Sešito na stroji, prošito ručně.

Tato deka patří do kategorie " Krabice zbytků". Bohužel ani tentokrát se mi nepodařilo krabici vyprázdnit. 
Bloky o velikosti 20 * 20 cm jsem šila na papír. Šilo se krásně, ovšem, co následovalo při sešívání boků do topu, se nedá popsat. Deku jsem sešívala ještě s papírem a bohužel se mi nechtěla vlézt na stůl, dělala si, co chtěla, nedala se zmuchlat... Následné vytrhávání papírku taky nepatřilo k mé nejmilejší činnosti. 
Sláva, již mám prošito, obroubeno, ještě visačku a může jít do světa.
Název pro deku jsem si vypůjčila z básnické sbírky Lukáše Vlčka z jeho básnické sbírky V hlubině koně tůň (vydalo nakladatelství KEY Publishing s.r.o. v roce 2010).

1 komentář:

  1. To prošití je prostě nádherné. Teď jsem šila na papír stejné bloky z pruhů a taky jsem u toho nadávala. Pro mne tedy bylo nejhorší asi to vytrhávání papíru.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.