neděle 25. března 2018

The Zig Zag Quilt


Na podzim jsem si naplánovala zbavit se některých kostlivců. Dokonce jsem si vyrobila vizitky na nedokončené deky.  
I made plan last autumn to finish some UFO. I print some lables for that reason.
Rozhodla jsem se vytvořit něco z větších kusů látky. Vzor je vytvořen z trojúhelníků. Na obrázku je schéma vzoru , které si můžete vybarvit, zvětšit dle vlastních preferencí.
I decided to cut biger piecis from new and also recycled fabrics. The pattern is made of tiangles only. You can use this scheme to create your own quilt.
 
Část deky jsem prošila na stroji a část ručně. Látky jsem použila reyklované i nové, šedé a žluté a neutrální.

Rozměr: 150 * 200 cm
Materiál: 100 % bavlna
Výplň: 100 % PE
Prošito ručně i na stroji


Name. The ZIG ZAG
Size: 59 " * 79 "
100 % cotton
Batting: 100 % PE
I quilted it by machine and by hand.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.