pondělí 11. prosince 2017

On Ringo lake mystery with Bonnie Hunter - part 3

I made 20 blocks for On Ringo Lake mystery from part 3 last Sunday.
I try to cut fabrics with less waste. 
It is not problem to cut neutral triangles. But how to cut blue diamond?
I found a way after long meditation.





V neděli jsem vytvořila 20 bloků ze třetí části mystey s Bonnie Hunter.
Snažila jsem se šít bez odpadu a po dlouhém přemýšlení jsem našla způsob. 
Nařezat světlé trojúhelníky není problém. Ale jak nařezat modré kosočtverce?

Co byste řekli kamarádovi, který příjde s pozdravem: "Jitko, máš problém, nemám dárek pro manželku." Snažila jsem se vnutit deku Dívčí copy, ale je mu malá. Takže dokončuji jinou, větší, ale nevím, nevím, jestli ji dám do Vánoc. Už jsem ukecala paní, která prošívá deky na zakázku. Ta moje bude mít rozměr 240 * 240 cm.

10 komentářů:

  1. Krásně jsi to poskládala. A jak jsi tedy nakonec ty odbélníčky udělala? Jedině snad přičíst k délce obdélníku 2xšev a řezat pod úhlem z pruhu.Já jsem to po přemýšlení(nějak se mi ale moc nechtělo) a prohlédnutí několika chytrých knížek vzdala a uděla podle Bonnie - první postup. A zbytečky vyhodila, protože z toho opravdu už šít nebudu.
    Držím karádovi i Tobě palce, ať to vyjde. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Your colors are my fav brights. Great layout idea! It's fun to see people's guesses...

    OdpovědětVymazat
  3. You have created a beautiful arrangement of the mystery pieces!

    OdpovědětVymazat
  4. Fun layout, and beautiful colors.

    OdpovědětVymazat
  5. Very nice layout. Can't wait to see what it really is.

    OdpovědětVymazat
  6. What a wonderful block design from the pieces thus far. You are a creative.

    OdpovědětVymazat
  7. I like your color combinations.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.