neděle 19. února 2017

En Provance Mystery. The Finale!




Dnes Vám ukážu top šitý podle Bonnie Hunter s názvem En Provance. 

Zatím jsem deku nedokončila celou. Mám ušitý top, velikosti 3*4 bloky. Použila jsem dvě látky zelené, dvě žluté, dvě hnědé, jednu neutrální - bílou, dva odstíny oranžové.  Top jsem prozatím uložila do police, musím došít - prošít deku, kterou možná dám na mezinárodní výstavu do Prahy. Zítra je uzávěrka přihlášek....
Letošní mystery jsem se snažila naladit do barev ložnice, ale výsledek je dosti neutrální, žádný velký barevný úlet. Mám pocit, že se  letos hodně účastnic (včetně mě) nedrželo přesně instrukcí k šití a změnilo část vzoru. Baví mě sledovat rozdíly, malá změna dokáže změnit vyznění celého quiltu.




I show you My En  Provance mystery quilt top today. 
I made 3*4 blocks. I used two of green fabrics, two of yellow fabrics, two og brown fabrics,  two tones of orange and one neutral - white. I have finished the top and put it in closet for now. I have to quilt another quilt for spring show. 
I love how some ladies changed a litlle the mystery pattern. So I did it too. This small change turn the quilt into another look.  Look at Monday Link - up.  

4 komentáře:

  1. Jitko, je to nádhera, hned jsem si jí v link-upu všimla, až pak jsem se dívala na jméno :)). Tvoje verze krásně září. Já už mám top taky hotový, ale link-up jsem nestihla. Jan z dámy už má došito dlouho, ale jen velikost 4x4. Mohla bych si tvoji fotku s uvedením zdroje dát do příspěvku? Na oplátku, klidně použij moji. Ahoj Věra.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.