středa 29. června 2016

Allietare! - A half of year work - Půl roku práce

Tady na mém blogu to vypadá, že jsem upadla do zimního spánku.  Nepíšu a fotím málo, ale jinak se nezastavím doma ani v práci. Stihla jsem dokončit Allietare!  mystery.
Rozměr 143 * 205 cm, výplň 100% PE, zadní strana látka  

Hyperreal Garden - Illusion Fresh from Art Gallery Fabrics.


 Prošito na stroji. Na přední stranu jsem použila všechno možné, látky nové i recyklované.

Koho zajímá postup od výběru látek k hotové dece, projděte si starší poštu:
If you like to see whole process  see my older post:


I finished Allietare mystery, hurray!!!
It´s size is 56" * 81".
Batting 100% PE.
Machine quilted.
Back fabrics is  Hyperreal Garden - Illusion Fresh from Art Gallery Fabrics.














2 komentáře:

  1. Jitko, už jsem měla obavu, zda Tě něco v Africe nesnědlo. Deka je tůůůůůze nádherná. Zdravím.M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, je krásná. Barevnost jedinečná, žádnou takovou jsem ještě neviděla. Já už se nemůžu dočkat prázdnin, budu Allietare zvětšovat. Ráda bych pak někde zveřejnila fotky všech českých dek. Taky bychom je mohly poslat Bonnie, ne? Jestli si dobře pamatuju, tak už jednou tvoje mystery ukazovala, že ano? Jinak, pokud byste o prázdninách vyrazili do Moraského krasu, tak se ozvi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.