pátek 9. září 2011

Antické dlaždice po česku - Antique Tile

Opět jsem použiva vzor mé oblíbené autorky a přetvořila ho k obrazu svému. Oficiálně se jmenuje Antique Tile a měl by vypadat trochu jinak. Tady je ušitý top a několik dlaždic, které se mi obvzláště barevně povedly.


Tady je vidě pozůstak mé halenky, kterou jsem šila v rámci povinné školní docházky před 20 lety.

Ta koskovaná černobílá látka byla mámina halenka.

Tady je kousek mé sukně a noční košile.


Látky jsem použila většinou recyklované, už jsem je měla nařezané na 5 cm proužky. Ten, kdo umí počítat už ví, že velikost výsledného bloku je 21 cm, šířka bordury je 15 cm.Borduru už jsem šila v předstihu, to je další vzor Bonnie K Hunter. Celková kompozice je již moje záležitost. Ostatní látky jsou opět všehochuť, povlečení ze sekáče, zbytky různého oblečení, kousky látek z Bellusu a konečně z mých nakřečkovaných zásob nové látky, které kupuji po 1/2 metru. Chlubím se, že na tento top jsem nemusela nic nového nakupovat.

I used  part of  pattern Antique Tile from Bonnie K Hunter.  I made tiles from 2" string from my scraps. The border is another Bonnieś pattern and I put all together and I made this top. I´m happy I did not buy any  new material for this top.

2 komentáře:

  1. ZDRAVÍM.PATŘÍM K TĚM SPRÁVNĚ"POTREFENÝM"TAKŽE VÍM O ČEM JE ŘEČ,A PATŘÍ VÁM MÁ HLUBOKÁ POKLONA NAD VAŠIMI DÍLY!ÚŽASNÉ!MÁM KAM CHODIT PRO NÁPADY,A POTĚCHU OKA.DĚKUJI DÁŠA,JABLONEC

    OdpovědětVymazat
  2. Jitka: The quilt is gorgeous and I love the border. What a wonderful gift. I like your stash, too.

    Peggy

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.