pondělí 11. dubna 2011

Prague Patchwork Meeting 2011

Tak jako většina postižených tvořením jsem navštívila mezinárodní výstavu v Praze. Jela jsem s mámou a sousedkou, nejdřív jsme jely do Dubče na Kreativity. Ve špejcharu jsme byly mezi prvními, mě zajímaly spíše quilty, ale nakoukli jsme pod ruce paní Veronice, která  vyráběla šperky z fimo hmoty. U stánku Bellusu jsem se seznámila s milou paní Jandejskovou a prokonzultovala můj šicí stroj a jeho "mouchy". Mám ráda scrapové deky, tak jsem si fotila hlavně je.








Na PPM mě zaujalo snad skoro vše, obdivuji šikovné ruce a jejich majitelky, fotit by se dalo vše, zde jen výběr. Tady moji favorité z výstavy Krajka.






Moc pěkné tradičně netradiční deky vytvořila  Brigitte MORGENROTH. Paní Brigitte byla osobně přítomna a byla moc milá.
Ujasnila jsem si několik věcí, co se týče barevnosti a velikosti bloků. Hlavně je velmi těžké nakombinovat modrou s jinou barvou, nejlepší kombinace dle mého jsou modrá s modrou a modrá s bílou. O tom později, protože můj modro-bílo-béžový Jákobův žebřík se právě dokončuje.
Další odkaz v galerii
Jedna velmi podrobná fotodokumentace.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.