středa 7. července 2010

Patchworkové deky pro moje děti


Rozhodla jsem se zveřejnit mé výrobky, abych nemusela jednotlivě rozesílat obrázky.
Deka pro Elišku je můj první patchworkový výtvor z použitých látek, vyrobeno v roce 2002 a stále slouží svému účelu. Rozměr 90 x 140 cm.






Aby nebylo Vaškovi líto, že nic nemá, byla mu jako miminku ušita deka ( rok výroby 2005), kde skotačí devět veselých šašků. Látka ze second handu čekala asi 3 roky, ale dočkala se a nezbyl ani kousek. Rozměr 90 x 90 cm. Dnes neslouží miminku, ale většímu chlapíkovi, který se s ní přikrývá při sledování pohádky.




Lákalo mě ušít si blok "mountain majestic" a obarvit si vlastní látky. Tak jsem v létě 2008 barvila a vymýšlela, až vznikla deka Duhové hory a Václav si ji po ušití zamluvil pro sebe. Rozměr 140 x 200 cm, použity převážně damašky, jen dva odstíny jsou barveny průmyslově. Deka byla dokončena na jaře 2010.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.